Den hemska insikten...

Blir bara ett kort inlägg nu i natt tyvär. Lovar att skriva mera imorgon kära läsare men tänkte att jag skulle delge en hemsk iaktagelse för er som E nämde i en kommentar till ett av mina förra inlägg.

3 år sedan gick jag omkring på gatorna, ute på krogen, på universitet och över allt annars där människor kunde se mig med en frukansvärd tingelse på mitt huvud. EN PER GESSLE FRILLA!!!!

Hade varit med i en gör om mig grej för en lokal tidning här i stan men när håret hade växt ut hade den "coola" frisyren de klippte på mig förvandlas till en blondera popbuske. Varför, VARFÖR, VAAAARFÖÖÖR SA NI INGET!!!! Ni måste ju ha sett det och valt att antingen förneka det eller skrattade åt det bakom min rygg!

Som tur var så är inte många kort sparade från denna tid på min dator. Men här kommer i alla fall det hemska beviset på det jag talar om.

             
            Per Dackmo?                                Pierre Gessle?


ja fy fan vilken hemsk insikt alltså....

/Drama out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0