BF dagen, eller reprisdagen eller vad man vill kalla denna otrevliga söndag.



Ja här sitter man jag har en konstig känsla i magen, ungefär som om jag inte har gjort nummer 2 på typ fyra veckor. Mitt huvud snurrar snabbare än en tvättmaskin som centrifugerar. Jag har svårt att fokusera blicken. Jag vill sova, men jag orkar inte. Kroppen känns som om jag har plötsligt förvandlats till en sumobrottare.
Ja, jag är helt klart bakfull...

Nu till varför jag är det, allt började med Ludde....

Samtal från Ludde igår, mottaget i bilen på väg från Borås (ja, jag körde från Borås igår)
-tja, ska du komma å dricka lite whiskey så kan vi fira att vi kom in? (på respektive utbildning alltså)
-ja men det låter bra, ska bara duscha å äta lite så kommer jag.
-ok ses då.
Klick (ljudet som inte finns när man lägger på i en mobil, men inte lika coolt å skriva tysthet, känns mer som nåt winnerbäck skulle skriva i sin blogg?)

Med beslutsamma steg gick jag vägen upp till Ludde. vi satte oss ett tag hällde upp lite whiskey, ludde gjorde kaffe och vi satt och snacka lite. jag råkade spilla ut ett glas whiskey så Luddes duk fick en tvätttid.
Efter att vi suttit och snackat ett tag så drog vi oss till Krogen där vi drack några öl, snackade och lyssnade på nåt lokalt rockband(kommer inte ihåg om dom spelade covers dock).
När vi hade fått i oss sådär en 3st öl så gick vi hem till Ludde igen, vi tog med oss whiskeyn och gick upp på berget bakom Larco. Där hade vi våran första "fylla" för tusen år sedan, så det var en liten tripp till memory lane...
Ja så vi gick och drack på whiskeyn ett tag medans vi försökte komma på vad vi skulle göra med kvällen. Men så kom ludde på att han hade en flaska jäger hos sin mor, så vi gick dit å spelade tv-spel med hans bror, vilket gick fruktansvärt dåligt. Tror det var mario kart vi spela, men jag är inte säker, Vid detta tillfälle så hade v druckit upp 7an whiskey och började nu shota jäger...

Jag som vaknar i min säng är nästa sak jag kommer ihåg, och jag mår så sjukt dåligt. Efter några sms med ludde så vet jag att han mår bra han med. Så idag har det bara blivit repris på knäppa reality såpor och jag liggandes i soffan... känns skönt faktiskt.

Så nu ska jag avsluta inlägget med ett citat riktat till, ja ni förstår nog:
article 67 from The Bro Code
"Should a Bro pick up a guitar at a party and commence playing, another Bro shall point out that he is a tool."

"El Bjorno, bullfighter, superhuman and a super nice guy"

Kommentarer
Postat av: Drama

haha vilken sjukt underhållande bild björn. Allt blir så mycket roligare med bilder :)

2009-06-29 @ 03:21:45
Postat av: B

hehe... det är en autentisk bakfyllebild... helt för erat nöje:)

2009-06-29 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0