Beasås

Ahoy bloggen!

Kim och Pierre drog ut i queens ikväll, kände mest för att sova så jag beslutade mig för att stanna "hemma", känner mig rätt seg idag. De skulle leta åt en karaoke bar som är runt hörnet här och se om den var öppen.
Tvättade en massa kläder idag på ett dropoffställe. Man fick kläderna tvättade och vikta för under $10 vilket var hur värt som helst nu då kläderna börjat ta slut. Sweet som fan. Slippa tvätta själv är inte helt fel.

Vi drog in på manhattan en sväng under dagen, men det var nåt problem med tunnelbanan så vi fick byta och åka andra linjer och grejer så det känns som man åkt mest metron hela dagen. Dock blev det besök på J&R och kollade lite gitarrer och annan elektronik. Vi hittade även en grym affär som sålde mycket t-shirts där vi säkert hängde en timme. Sedan blev det även ett besök på Wallstreet, en mycket beryktad gata med höga hus och många människor i kostymer.
Kikade på en staty av Geroge washington och gick därefter till en hamn.

Vi bestämde oss för att käka middag i Lägenheten i Queens, det blev billigt kött och pommesfrites. Tog ett tag tills vi hittade bea-såsen men den fanns igen. Knorrs bea blev det allt. Blev rätt smakligt trots att vi använde någon konstig mjölk och något smör som liknar mer grädde än smör. Tack gasolspisen för att den värmer upp snabbt, annars skulle köttet tagit ÄNNU längre att tillaga då bitarna var ganska tjocka.

Trött som faen blev jag av maten så jag stannade som sagt inne. Nu börjar det regna igen, hoppas Kim och Pierre kom in på något bra hak annars tycker jag synd om dom.

Godnatt (eller god morgon eller vad det blir)

/Emil



Kommentarer
Postat av: B

Tjohej, 2dagar kvar, sen kommer jag å joinar!!! Nu efter 3dagar i skogen så känns det bra å ha en av världens största städer som nästa resmål...:)

2009-07-09 @ 17:57:10
Postat av: E

inte helt illa ;)

Vahettere, vilken tid kommer ni fram?

2009-07-09 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0