Back in Yosemite

Hej alla dar hemma!

Jag och Emil befinner oss i urskogen och slass med svartbjorn sa vi har inte kunnat uppdatera er om vad vi haft for oss.
Vi har tonvis med bilder och berattelser att dela med er senare nar vi atervander till civilisationen. Vi ar alltsa tillbaka i det underbart vackra Yosemite National Park dar vi hajkat och levt vildmarksliv. Vi kommer att stanna har nagra dagar till och sa det kommer tyvar vara tyst pa bloggen i nagra dagar med vi lovar battring senare. Hoppas allt ar val med er sa hors vi senare!

// Drama out!

Kommentarer
Postat av: J

Åhh så underbart, jag är något avundsjuk på er.

2009-08-17 @ 13:23:43
Postat av: Mamma

Hoppas bara att ni klarat er från stormar och bränder, såg att det skulle dyka upp sånna i USA

2009-08-18 @ 07:34:06
Postat av: B

Fan va skoj å vara där uppe å campa ett tag, själv hade jag det skit skoj i Berlin men fy satan vad seg jag var:)

2009-08-18 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0