The reverse book tip!

Först kan jag meddela att jag fått ett meddelande från en trevlig kvinna/tjej från Oklahoma som gärna vill att vi kommer och bor hos henne när vi passerar Oklahoma ifall hon hunnit komma hem från Afrika. Got to love couchsurfers! Ska dessutom allra mest troligt på mitt första CSs möte nu i helgen här i Umeå. Verkar finns långt över hundra CSare här i Umeå och det skulle hålla ett litet knytkalas i Rådhusparken på lördag. Så ifall någon har lust att haka på och träna sin engelska lite och träffa lite nya människor hojta till!

Sedan så kan jag stolt meddela att vi i dagsläget har den 121 populäraste resebloggen i Sverige på bloggtoppen.se av lite runt 440 listade resebloggar. Inte dåligt då bloggen ju inte är mycket äldre än en vecka gammal och vi inte ens börjat resa. Härligt!

Men så till den verkliga anledningen till detta inlägg. Jag har insett att man kommer ju ha sjuuuuukt mycket tid till att lyssna på mp3 böcker i USA under alla bilresor. Så nu behöver jag era tips om bra böcker att tanka laptopen full med, gärna på engelska kanske. Så skriv en kommentar med din favorit bok!!

Tar å bjuder er på ett skönt boktips från barndomen!



// Jean Pierre Drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0