Såhär i värmen

Känner att jag måste slänga in mina två cents!

Rastös in i själen och förväntansfull som jag är så känner jag mig extremt stressad över resan. Vi har inte bokat biljetterna än vilket vi skulle göra för en vecka sedan. Jag hoppas på att vi drar armen ur och gör det snarast.

Idag är det 37 dagar tills vi drar!

I mellan har man ett bröllop att besöka då vår käre vän Jacob gifter sig. Boende och resa för den helgen måste också fixas snarast. Ska bli spännande. En ny kostym måste också ihandlas för ändamålet då min gamla är för stor.

Sen måste jag fixa med betyg och CSN och skit till plugget i höst - ytterligare en sak att vara stressad över.
En del trådar att knyta ihop där altså, jobbigt men samtidigt roligt.

Egentligen skulle man ju kunna göra allt det på en dag och få luften fri att ägna till andra saker men som seg och lat blir det lätt att man skjuter på det och ägnar tiden åt andra meningslösa saker. Ack och ve!




/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0