Getting warped -09!

Snuvig, hes, febrig och allmänt utpumpad tänkte jag ta mig för och bidra med ett nytt inlägg till våran kära blogg.

Inte långt kvar nu alltså. Man blir mer och mer spänd, taggad och stressad varje dag som går. Ingenting är i princip klart heller. Inga biljetter eller hotell bokade. Vi väntar alla fortfarande på beskedet om kalles semester och håller tummarna att hans chefer inte bara får ut tummarna utan hela gäddhänget ur röven och lämnar ett beslut nån jäkla gång :P

Men men nog om om dett och över till DETTA istället!



Tänkte passa på att skriva om en grej om i alla fall för mig kommer vara en av höjdpunkterna på hela resan. Nämligen Vans Warped tour aka WARP TOUR!  För er som inte vet vad WARP TOUR är så kan jag bara säga att det är stor rundresande festival som flyttar mellan amerikanska städer under flera månader. Focusen musikmässigt ligger på scremo, emo. punk och metalcore. Men även lite electro och indie brukar kunna slinka in.  Banden som spelar är oftast bland de största i genren och i år spelar t.ex. NOFX, Alexisonfire, Bad Religion, Anti Flag, Escape the fate, Senses Fail, Silverstain, Scary Kids Scaring Kids, The Devil wears prada, Underoath och sist men absolut inte inte minst ett av mina absoluta favoritband A day to remember!

Har taggat inför att se A day to remeber mer än troligen nåt annat på den här resan. Jag tror ju att det nog inte kommer vara det starkaste minnet jag bär med mig från USA när jag kommer hem i slutet av augusti men inte taggar man desstomindre för det.

Som vårat resschema ser ut just nu så kommer det nog bli att vi far på warped tour nån gång kring den 20ode juli då den befinner sig på östkusten under juni och början på juli.

Nu ska jag lägga mig på sängen och hosta och tycka synd om mig själv en liten stund innan det bär iväg på affär och ner till fotbollslagets match för att lämna målvaktsgrejorna till vem det nu är som ska stå istället för mig idag.

See ya!

/Drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0