VM i varmkorvätning och en hälsning till våra kära läsare!

Febern har släppt sitt värsta grepp om mig även om jag hade så ont i halsen när jag vaknade att jag faktiskt nästan önskade att jag var död. Att snarka (vilket jag är rätt säker på att jag fortfarade gör, mitt ex poängterade i alla fall jag gjorde för mindre än ett halvår sedan så) och ha ont i halsen är inte en bra kombination. Men efter att tryckt i mig ett par värktabletter och lagt mig för att sova så känner jag mig rätt pigg idag.

Nu är det verkligen inte lång tid kvar och är verkligen sjukt taggad och tänkte ge lite updates om vad som kommer att hända i Staterna.

Vi kommer ju att landa i NY och spendera första 1.5 veckan där och har tagit kontakt lr blivit kontaktad  av ett antal CSare. För er som inte vet vad en CSare så står det för Couchsurfer, se mitt tidigare inlägg om couchsurfing.org för mer info. Verkar vara en massa folk som vill träffa oss när vi landar och hitta på saker. Bla så verkar jäkligt många vara sugen på att hänga med på Hot Dog Eating Contest på 4th of july ute på Coney Island. Hittils är det en amerikanska, en dansk och en brasilianare som som är berdda att utmanna våra stolta korvätaretävlare Kalle och Emil. Vore ju kul att få med ännu fler nationer i det hela så vi kan hålla "the unofficial world championships in varmkorv eating! Självklart kommer denna tävling att fotograferas och filmas för att delas mer er kära blogg läsare!

Den japanska varmkorvätarmästaren utmannar våra hjältar!


Verkar även luta åt att det kommer bli en hel del "roof top parties" i NY i när vi anländer! Nice! man kommer ju känna ännu mera som att man befinner sig mitt i en amerikansk sitcom.

Sedan tycker jag ni är lite väl tysta kära läsare. Vi har ju börjat bli ett antal st nu så vore ju kul ifall ni gav er tillkänna och slängde iväg en kommentar då och då. Vet att vi ännu inte börjat skriva så mycket intressant men någon som kanske har något som ni absolut inte tycker vi ska missa att besöka i NY lr resten av staterna?

Men som sagt tack alla ni som följer våran blogg, ni är guldvärda!

/Feberyran Dackmo

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: hahaaa det är ju fan sämst! men var bor du/ni?

2009-06-10 @ 21:38:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubeshåret

sv: jaha, men det är ju centralt, du BORDE ha känt det! haha

2009-06-10 @ 22:08:45
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: K

funderar på en strategi för korvätningen, ska man satsa på att töja ut buken med mycket mat eller svälta sig?



och varför ska inte du vara med pierre!?

2009-06-11 @ 01:26:47
Postat av: Drama

haha jag kan vara med men jag kommer ju åka ut redan på uppvärmningen så det kommer ju stå mellan dig och emil att försvara de svenska färgerna med björn som en uppstickare!

2009-06-11 @ 01:43:40
Postat av: E

Skulle gissa på att det behövs lång erfarenhet av svullande för att klara detta. Jag är nog en given kandidat, seriöst...fy fan.

2009-06-12 @ 02:21:44
Postat av: B

Mitt enorma rekord på 197 korvar på en livstid, kommer vara en merit som skrämmer slag på också den allra hårdaste Japan!! Såvida att jag är där när detta sker...

2009-06-13 @ 14:46:45
Postat av: carro

haha guud :D:D



Ha en super bra dag!



Hälsningar

Carro

2009-06-13 @ 14:52:33
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: B

Haha... alltså varje gång jag ser japanen så håller jag på å dö... kan vara årets bästa bild!

2009-06-15 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0