The pic´s of the group...

Ja jag tänkte att jag skulle slänga upp ett litet kollage med alla involverade. Det är bilder från olika äventyr vi har haft tillsammans där ibland finns den Episka Hultan vistelsen -06 Och den inte mindre representabla hultan vistelsen -08.
men jag hoppas att det ger en bild av vilka vi är. Jag skulle ju kunnat slänga upp en liten video på oss från Hultsfred, men jag orkar verkligen inte leta just nu, så det får bli ett senare projekt.

Men hoppas ni gillar kollaget i dess enkelhet... what up!

//T to the u to the R to the T L E, 4 real :P Måste komma in i den påstådda "wiggigheten"(?)Employee of the month?

Kommentarer
Postat av: Martin

Underbart kollage! inte på någon bild är nån nykter, med undantag för allas våran tvkändis Afghanistan-Kalle!

2009-06-09 @ 23:45:47
Postat av: E

Dessa bilder lämnar en aldrig tamefan :P

2009-06-10 @ 14:57:55
Postat av: B

Bilderna antog jag skulle visa vårat tillstånd under större delen av resan, så därför valde jag bilder med omsorg, sen hade jag väl inte särskilt mycket nyktra bilder på oss om jag ska vara ärlig:)

2009-06-10 @ 15:42:19
Postat av: K

Vi har väl aldrig påstått att du är en wigger? Vi har bara konstateat det helt enkelt. :)

2009-06-12 @ 19:56:35
Postat av: Anonym

hur mår du?

2009-06-12 @ 19:59:58
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: B

Alltså, det är bara för att jag bar en FUBU tröja i nian, det är det va?? Fan, mode ska alltid hänga med en hela livet:)

2009-06-15 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0