Shopping

Varit ute och handlat sista grejerna inför resan idag. Blev en billig resväska för 150 spänn! Får se hur länge den håller. Men jag gick på Pierres väg att vara snål och lägga pengarna på någonting roligt istället. Sen blev det även en passficka med korthållare och sånt. Nu saknar jag bara en sedelklämma som inte finns att köpa på ett enda jävla ställe i den här stan om man inte ska bli skinnad. Köpte även en stock general potion white att ha med mig till USA. Finns dåligt med snus där, sen får man nog leva på cigaretter resten av tiden.

Varmt har det varit också, Drog ner i eftermiddag med Pierre ner till Nydalabadet och tog sommarens första dopp. Helvete vad kallt! Sedan låg man och gassade i solen ett tag.
Till middag slank det ner 2 hamburagre från Coop och en stor hög makaroner med ketchup, helt sinnessjukt gott. Till det hade jag även ost som jag gottade mig i. Svullande på hög nivå skulle jag vilja påstå.

Imorgonkväll drar vi ner till Arlanda och ska hänga där över natten tills planet går på morgonen, funderar på att vara vaken hela natten för att kunna sova på planet och vara hyffsat utvilad och reducera jet lag-en lite. Man flyger mot tiden och flyget tar 8 timmar och man kommer fram bara 2 timmar senare, så vi tjänar 6 timmar där. så det blir en lång första dag i staterna.
Vi kommer att Flyga med Malaysia Airlines, hört att dom ska vara hyffsat bra och lagomt med benutrymme, trevlig personal osv. Framför allt hade dom bra priser.

Nu ska jag fortsätta att städa lite och bränna lite skivor om jag kommer över någon musik!

Laters
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0