Klockan är 04:21...

... men är det midsommar snart? Ääär det misommar snart!?
Det är så man taggar inför saker i södra delen av landet jag fått för mig. Skåningar går runt och upprepade gånger frågar varandra saker som i mina öron är uppenbara. Det är värt att poängtera att det inte är brukligt att svara på sådana frågor av någon mystisk anledning. Men det tänker jag likförbannat göra:

Japp, vi ska på bröllop, eller Operation: Kristian loveaffair tvåtusennio.
Scenario: Två personer skall gifta sig i en avlägsen men tätt befolkad del av landet.
Orientering: Vi är bjudna på bröllopet, Fi patrullerar längst framryckningsvägen, förstärkning, rastplatser och safehouses finnes i direkt anslutning till "Kudden". Terrängen är varierande, stadsmiljö samt småbruten terräng med väl utbyggt vägnät.

Vi kan väl se det här som någon form av förövning inför Usa resan?

Allt som händer på midsommarhelgen kan och kommer med stor säkerhet att inträffa när vi är på plats i det förlovade landet. (dvs Jämtland, men också USA)
Bilresor, snabba omgrupperingar, navigering på okännt territorium, giftermål (yeah u read it), fika och sporadiska streetfigths med Norrmän. M3 n33ddz oil 4 M3h h4ir typ...

Hur som helst!
Dagens outfit:
Ganska neutral look, ICA-kasse, Hjärt-kallingar, Ättiksprit (köpt på ICA), foppa tofflor (syns inte på bilden).
Ganska neutral look, Ica kasse, hjärt-kallingar, Ättiksprit (köpt på ICA), foppatofflor (syns inte på bilden dårå).

Sådär ja! Det känns bra att slå ett slag för anti-intellektualismen såhär på morgonkvisten... Och på tal om det så kan jag för alla Amandavardet fans därute rekomendera http://kissies.se/ . Fantastisk läsning!

A men det va typ de rå..
/ The K

Kommentarer
Postat av: E

fantastiskt!

2009-06-17 @ 13:58:24
Postat av: P Daily

haha tack för den bilden Charlie. den gjorde min dag annars sjukt sega dag!

2009-06-17 @ 18:36:00
Postat av: B

Haha, hur gammal är den tjejen? kissie(?)

Ja, bloggar slutar aldrig att förvåna mig...

2009-06-17 @ 21:30:40
Postat av: K

jag vet inte, hon kan vara allt mellan 14 och 42.

2009-06-18 @ 01:17:23
Postat av: E

Pallar seriöst inte att läsa dom där bloggarna, skäms tamefan bakom datorskärmen trots att jag inte ens känner människan!

2009-06-18 @ 01:46:42
Postat av: B

ja det är ett svårt klimax att nå, Känd från sin blogg..:)

2009-06-18 @ 03:19:10
Postat av: K

Är det inte det vi satsar på här på förträffliga lostontheroad.blogg.se?

2009-06-18 @ 04:36:14
URL: http://lostontheroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du köpt påsen?! MÅSTE HA!!

2009-06-18 @ 20:56:38
Postat av: Ludde

Var har du köpt påsen?! MÅSTE HA!!

2009-06-18 @ 20:57:52
Postat av: K

asså jag köpte den på Ica!

2009-06-18 @ 21:50:11
Postat av: B

Ica har verkligen allt, ALLT!!

2009-06-19 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0