It's Jet (lag) time!

Nyvaken och lagomt sliten i kroppen vaknade man i Queens, NY imorse. Kl är i skrivande stund 09:23 AM och jag tror fasiken att man känner av Jet lagen mer idag än igår. Igår så var man mest en zombie. Vilket mitt enormt osammanhängade och flumiga inlägg igår vittnar allt för tydligt om.

Men nu har jag tyvär inte tid att skriva så mycket mer. Vi är påväg in till stan för att handla riktiga skor att gå x antal mil med samt en kortläsare för att kunna ladda upp bilder till er kära läsare. Vi ska även fixa Jet biljetter idag (där med min aftonbladet rubrik )

Skriver mer ikväll.

//Drama out!

Kommentarer
Postat av: B

Nice, hoppas dom är skit bra.

2009-06-30 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0