Förändring och mycket roliga saker...

Så nu börjar man bli lite spänd på att själv komma till New York, nu när våra reskamrater redan är där.
På grund av min nervositet så tog jag det felaktiga beslutet att färga håret, inte bra, ser helt sjukt ut...

Så klart ska ni få bilbevis... såå varsågod och njut:



som ni kanske förstår så ser jag numera ut som unga Ben Stiller i den där mary, fast blond...
Mina accessoarer går i rött å svart, med det menas att min t-shirt är röd å mina glasögon är svarta... YEAH

Det var ett litet kort inlägg, men det måste ju finnas mer intressanta inlägg från killarna på andra sidan atlanten, så jag ska inte uppehålla mig här på bloggen så länge, men hoppas mina hemska frisyr var till nöje!!

Tack å hej, BO


Kommentarer
Postat av: E

Björn du är ju sjuk! ,)

2009-07-01 @ 01:58:25
Postat av: Radiotjänst

Hm, ser ut som du sitter i en soffa! Och soffa betyder Tv, vi tar och skickar en räkning helt enkelt!

2009-07-01 @ 02:36:00
Postat av: Martin

Yeah doing it Donald Duck style! enbart glasögon och tröja och inga kallingar.



Sitter så själv i min feta vindsvåning på Sveagatan och pimplar screw drivers på tidiga morgonkvisten. Glassigt eller hur?



Me like it big time, äntligen lite dirty talk igen på denna blogg, har ju inte varit riktigt upphetsad sedan Pierres halvnakna nattinlägg i helgen.

2009-07-01 @ 06:04:41
Postat av: B

E: nä känner mig ganska frisk, syrran är lite krasslig dock;)

Radiotjänst: Jag vet inte vad du snackar om, Tv?

Martin: HAHAHA... Men ajabaja om du ser paketet när jag ska duscha:)

2009-07-01 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0