.

Idag har jag för första gången lånat ut toalettpapper åt en städare som ringde på dörren.
Det roliga var att han först bara stod och funderade innan han sade något, såg ut som att han tänkte på hur han skulle formulera sig.
Jag gav honom en rulle och önskade honom lycka till.

Snart bär det av kan man väl säga. Nästa vecka lämnar vi sverige för en bra tid framöver, ska bli riktigt skönt att slippa all Jantelagsmentalitet och förmodligen upptäcka någon ny form av den på andra sidan atlanten, hursom känns det fint med lite miljöomväxling då man på senare tid vuxit fast i datorstolen (som för övrigt har gått sönder och ersatts med en köksstol).

I helgen gifte sig vår vän Jacob med Maria vilket var spännande och jag önskar er lycka till i framtiden också. Hade en mycket trevlig helg och det var kul att återse gamla gänget igen! Lite jobbigt att det ska behövas en så legitim handling som ett bröllop för att kunna samlas alla sådär och bara ha trevligt.

Hursomhelst så blev hemresans behållning bergsklättring med Kalle kl 2 på natten utanför sundsvall iförd halkiga skor. Jag kände att det skulle vara något att hålla på med mer! Klättring. Vilken grej, varför har jag inte tänkt på det tidigare?
Det var lika oslagbart som Pierres sovställning i baksätet - han har uppenbart missat att läsa Kalles guide i tidgare inlägg då resultatet blev en sjujävlans nackspärr och migrän. Oslagbart. Jag fick skratta gott. Tack Pierre.
Även Jennys sovteknik gick inte av för hackor. En jävla massa kuddar fastdragna med ett bälte runt huvudet för att både få skyl för syn och hörsel och kanske även krockskydd verkar vara en optimal sova-i-bil-teknik.




Med det tänkte jag låta Keyboard cat sköta resten av jobbet!
Play me off!



/Emil

Kommentarer
Postat av: Drama

haha tycker verkligen vi borde avsluta alla inlägg med Keyboard cat!

2009-06-23 @ 19:45:14
Postat av: E

Fin blogg har du gjort den ? :D

2009-06-23 @ 22:21:07
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0