Bilder och ägg...

Satte mig på morgonen på en stol vid ett bord.
Jag la ägg på min macka och hade kaffe i min kopp. Jag skulle precis börja läsa tidningen när jag uptäckte att idag är det Sveriges Nationaldag! Jag tänkte lite snabbt, oj det var det värsta... sen bläddrade jag vidare och åt upp min frukost.

Ja jag tog inte så mycket notis om att det var denna högtidsdag idag. Men jag började tänka på hur det kommer vara för mina kumpaner den 4 juli när dom sitter på en pub i New York och dricker öl med lokalbefolkningen:)
Jag fick föressten mitt IKK igår, man undrar lite varför dom litar på detta fula kort men inte på mitt rosa laminerade vanliga körkort, underligt det där? Allt som är laminerat är väl äkta?

Såg på lite bilder från när min flickvän bodde i Los Angeles, det ser fan helt underbart ut och nu längtar jag så mycket så jag bara behövde skriva av mig.
Och på tisdag har jag min intervju för min framtida utbildning!! jag är nervös som en jak i närheten av en mjölksugen urinvånare i peruanska bergen...

Jag gjorde ett litet bildkollage på oss som ska med på resan, så den kommer allt för troligt att komma upp imorgon någon gång vid lunch skulle jag säga.

Ha de! "Björre"

Kommentarer
Postat av: K

Hela jag skälver av förväntan!

2009-06-06 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0