I'm a huge fan!

*Du måste som slappnar av när jag tar på armen

**Det är bara en vana att lära sig att inte slappna av i tummarna


Jag fattar mig inte på vad dom snackar om i det här boendet.

Gästbloggaren Kim släpper sina tankar fria på cyberspace


Jag gör då inte annat än att äta och svettas, man känner sig som en riktigt fet och äcklig amerikan... MEN VART ÄR ALLA ENORT STORA AMERIKANER MAN FÅTT HÖRA SKA FINNAS ÖVERALLT?!
Det här är nästan som midsommar då jag åkte in till piteå bara för att lyssna på pitemål, och inte hittar man någon som kan prata det.
Nä jag måste erkänna att jag inte tycker om bloggar, fattar inte meningen med det och känner mig som en åldrig och bakåtsträvare. Vad fan hände med privat dagbok med lås?

Som jag sett att emil tidigare skrev så klagar jag aningen på värmen, jag är inte skapt för det här men snart vänjer man sig. Hade som enda mål idag att köpa ett par skor att gå i samt att köpa en fläkt för att kunna sova om nätterna (det är ca 30c här om nätterna även fast man har alla fönster öppna...Sedan kom regnet och det blev kallt i 30minuter just innan vi skulle åka hem från manhattan..så vi sket i att köpa fläkten...STOOOOOORT MISSTAG! Nu sitter man här och dunkar skallen i väggen. Bävar inför morgondagens missförstånd. - Do you have any fans or know where to find them? Jag tror jag ska muta emil som ändå är mest blond och tvinga honom bryta extremt på svenska... Eller pierre, mer behöver inte sägas om det i samband med missförstånd.

På tal om pierre så är jag extremt imponerad över hur man kan dra så frukansvärt dåliga ordvitsar. Jag förstår verkligen inte när han försöker vara ironisk eller är helt seriös. Ibland ligger han för sig själv och skrattart utan att någon förstått vad det va som va så otroligt roligt...inte ens efter att han förklarat 2 gånger (nu ligger han där igen och skrattar över sin bloggrubrika han skrev tidigare idag)

Det känns skönt att få klaga av sig lite ändå, jag är inte så grinig som jag nu verkar :P
Jag tänkte skriva om en jäkla skrämmande och rolig händelse som hände under dagen men nu är jag så less och svettig att det är dags att banka på dörren för att få inta duschen.

*Emil guidar pierre till vindruvorna i blindo.
**Pierre undervisar kim hur man skriver på hans laptop


Tack för att man ser ut som någon totalidiot på varje bild

Och slutligen.
Tack för att man ser ut som en totalidiot på varje bild, men det bjuder jag på.


/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0