Fan här!!!

Så nu har jag kommit fram till New York efter 9h timmars flyg, det var mycket moln men ändå varmt som tusan. Jag fick gå skit långt för att busschauffören stannade tidigare än tänkt, så det vart en vandring efter 42nd street till jag kom till biblioteket, jag satte mig där och väntade på grabbarna.
När vi hade funnit varandra så började vi gå omkring lite, bland annat så gick vi och åt på en buffe, blev lite chockad när jag insåg att jag köpt mat för 21dollar:)
Men efter att vi blivit mätta och glada var det dags för Kim att åka hem.

Under dagen så chillade vi mest i Central Park och gick runt lite, vi tyckte det skulle vara skönt att fara och lämna mitt bagage och förhoppningsvis ta en dusch. Efter att det var avklarat så drog vi ut på stan igen, med målet att se Brooklyn Bridge. Och det var en upplevelse, det må jag säga... Vilken utsikt!
Men när vi kommit över så började det regna å vi fick gå tillbaka i lite duggande. Det tilltog senare och det började regna rejält. Vi hittade till en park som hade skydd av träden efter ett snällt tips från en gubbe som tyckte vi såg vilsna ut.

Sen blev det tunnelbana hem, där det bland annat kom in en kille å spelade Creedence för oss. En väldigt mysig avslutning på en väldigt mysig kväll i New York!
Jo jag har bilder från Bron men dom kommer senare!

// B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0