The late night show med Emil

mmmmmmmmmmmmmmm, kaffe!
Blev en halvtimmes löprunda ikväll och jag är så jävla slut! Skönt som fan dock. Känns bra att man kommit igång med löpningen igen efter en vinter av förslappande och world of warcraft spelande - visserligen förbannat kul har man haft och att sitta inlåst på vinterhalvåret är väl lite av min specialitet vid det här laget.
Lade även ner en timme på att städa lägenheten idag så jag kunde blåsa ur mer överskottsenergi, det blev mycket rent förhoppningsvis för en kort period framöver.

Snart är det bara en månad kvar till resan, grymt pepp!

Tänkte dela med mig av en MYCKET bra låt såhär på kvällkvisten i väntan på intressant resematerial.
Den här mannen sjunger mycket om USA etc så lite USA relaterat blir det även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0