En dag i tankar och musik!

Idag sitter jag ensam i min lägenhet i Borås, så det kändes som den perfekta tiden att skriva mitt första inlägg.
Under morgonen har jag suttit och lyssnat igenom min playlist för att se vad jag vill ha för musik strömmande ur bilen.
Jag har kommit fram till lite musik, bland annat ska jag tvinga dem att lyssna på Pearl Jam. Detta beror på att när jag landar på Arlanda efter den stora Resan så ska jag fortsätta mot Berlin och se på bandet nämnt ovan. Så det blir en snabb visit i Sverige.

Ok, jag har letat efter den perfekta videokameran att ta med på resan. Den ska vara liten behändig och ha en hårddisk. Men pga. rådande ekonomi och många projekt i sommar kan kameran komma att bli en dv-kamera av billigare modell. Men det tråkiga med detta är att då blir det svårt att klippa och lägga upp filmer på bloggen under resans gång! Så om någon har tips på hur detta ska lösas så släng gärna upp kommentarer med gudomligt ingripande. För små kortfilmer från olika ställen kommer att vara ett kreativt måste under denna resa!
Jo sen ska jag åka på antingen fredag eller lördag och fixa IKK och lite delar till min bil. Så då har jag kollat så passet funkar, jag har skaffat mig ett IKK och framförallt så är denna resa typ det enda jag tänker på! Försökte mig på en packlista men insåg att jag inte har en aning om vad jag äger, så det får bli en improviserad packning.

Björn "Björre" Aka Turtle on the blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut inget fel på Peal Jam Björre!



tips köp kameran när vi är i USA, garanterat betydligt billigare!

2009-05-28 @ 16:33:01
Postat av: Anonym

Föreslår att vi delar på kameran, då kan den som betalat mest få ta med sig den hem och "leka" med den! :)

2009-05-28 @ 17:51:21
Postat av: Anna

Fan vilken snygg blogg ni har! Ni måste filma som tusan så man får se the US of A på riktigt fast på låtsas.

2009-05-29 @ 22:32:44
URL: http://knarkabajs.blogg.se/
Postat av: E

Vi kommer bara att göra spelfilm, allt kommer att vara fejkat! :)

2009-05-29 @ 23:43:06
Postat av: B

Bara kulisser allting! we where never there! ungefär som månlandningen:)

2009-05-30 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0