"ja fy fan"

Har lite feberkänningar idag, Pierre ligger i soffan och snorar så jag hoppas att han inte smittar mig med förkylning och skit. Skulle passa så jäävla dåligt att bli sjuk nu!
Har haft ont i huvudet hela dagen, förmodligen för att jag var utan kaffe i morse. Helt sjukt hur beroende jag verkar vara av kaffe.
Tog en promenad till ICA för att inhandla lite "November Juliet" och efter en stor kopp och en ipren så blev det fan så mycket bättre. Känner mig dock jävligt seg och vill helst av allt gå och lägga mig. Men jag tänker inte ge upp! Satan. Ska testa knepet att bränna bort förkylning och feber med kaffe och en jävla massa vatten. Har funkat förut, är dock tveksam till metoden så jag ska nog lägga till lite vitlök i mixen för att liva upp smaksinnet. Har ni några andra tips?

Börjar bli lite smått stressad över resan då tidsplanen för mina medresenärer skiljer sig åt en aning, svårt att få planeringen att klaffa utan detaljer och viseversa. Dock tror jag att det löser sig ganska snart!

Nu går jag mest och väntar in avresedagen, det börjar fan å närma sig nu. Kommer deffenetivt att liva upp bloggen lite då den lätt blir lite åsidosatt såhär innan själva resan.

gör en liten checklista för mina medresenärer för att påminna er om vad som måste göras innan resan:

- Fixa internationellt körkort
- Se till att passet fungerar och är giltigt
- Se till att ha bankkonton och cash är sorterat
- Inresetillstånd godkänt och klart
- Deffa bort allt fläsk och överflödigt späck för att det kommer bli en jävla badsäsong! (woking on it :V)

/yours Emil





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon som har skaffat inresetillstånd än? Hur går det för era biljetter å sånt?

2009-06-08 @ 23:02:28
Postat av: E

inresetillstånd skaffar du på sidan jag länkade i långt tidigare inlägg. Bara att fylla i, bli godkänd och skriva ut.

2009-06-09 @ 13:00:32
Postat av: B

Ok så du behöver inte Flight nummer å sånt? trodde man behövde fylla i allt?

2009-06-09 @ 15:16:57
Postat av: Anonym

Jo, tror man behöver adress där man ska bo första natten också. Ska kolla det noggrannare, minns inte riktigt.

2009-06-09 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0