Inne eller inte??

Ja, Här kommer ett litet inlägg om den nuvarande situationen jag befinner mig i.
Jag har sökt en utbildning i Trollhättan, det är en Ky-utbildning som bland annat riktar sig mot filmelektriker.
Efter ett år där jag funderat på hur jag ska gå vidare i min karriär så dök denna utbildning upp, jag var osäker, dom tar faktiskt bara in 3st varje gång. men de utbildar mot vad filmbranschen behöver. För att det ska få kallas Ky-utbildning så måste typ 80% eller vad det är få jobb efteråt.



Jag på inspelning


Så jag hade sökt denna utbildning! För några dagar sen så var jag på intervju, jag tyckte själv att det gick bra. Jag pratade minst i 35minuter med dem...
Så efter denna situation var det bara att vänta på svaret och hoppas på det bästa...
Jag fick svaret igår... men mer om det sen.

Imorgon hade jag tänkt åka långväga för att hänga med grabbarna som gestaltas här på bloggen, eller i allafall Drama å E, hade tänk se lite bio med dem... Hoppas på att filmen är riktigt bra... Jag gillade ettan mest, Ja jag tycker inte tvåan är den bästa, tvåan är för "Hollywood" för mig... Ettan suger tag i en och jag gillar hela känslan i filmen. Tvåan tappar mycket i att det är så mycket känslor inbakade i filmen. Trean ska vi inte prata om, säger bara varför??? Så jag är spänd inför fyran, och hoppas att den inte ska göra mig besviken... Som ni säkert har kommit på så är det Terminator jag snackar om.

Annars sitter jag å förbereder mig mentalt och fysiskt inför resan som komma skall. lite mått å vikter kanske är i sin ordning tänkte jag eftersom badsäsongen kommer upp... så här kommer lite...

Midja  78cm
Bröst 98cm (öhh?)
huvud 55cm (bra eller dåligt?)
fot  22cm

jo jag väger 64kg (känns bra efter att ha tränat lite då och då i ett års tid)
Kan man skriva detta på bloggen utan att helt känna att man har tappat all vett om vad man bör och inte bör skriva på bloggar!! har ändå läst den ultimata bloggen idag, tack vare Kalles inlägg. så jag känner mig lite säker om att detta inte bör vara något problem...

sen vad alla dessa siffror betyder... det vet inte jag heller.

Jo just ja, angående Utbildningen så kom jag in!! två år i Trollhättan baby!!
Dett inlägg skrevs av B, kl.03:10 ( ska gå å lägga mig nu)

Kommentarer
Postat av: Emil

GRATTIS DIT JÄEFLA AS, helvete vad avundsjuk jag är!

2009-06-18 @ 03:35:15
Postat av: K

GRATTIS!

saknar dock din dagens outfit och facelook!



kolla in vår blogg! http://lostontheroad.blogg.se iiih

2009-06-18 @ 06:20:33
URL: http://lostontheroad.blogg.se/
Postat av: petter löfe

OI OI congratulations! :)

DÄREMOT, terminator 4. ooooh oooh. Ok gå och se den, men it tore my heart apart really :S:S:S:S:S:S

2009-06-18 @ 06:25:20
Postat av: J

Grattis!!! Det blir nog grymt!!

2009-06-18 @ 07:32:10
Postat av: Ludde

GZ!

2009-06-18 @ 20:48:24
Postat av: Dannie

fatta va gött! men jag visste att du skulle klara de. Nu kan la inget hindra dig... Filmby here you come :p

2009-06-19 @ 01:03:56
URL: http://danniedudd.blogg.se/
Postat av: ida

grattis björn!! din grej! fan vad roligt!

lite sent jag läste det här kanske, men den här bloggen är en djungel, jag fattar inte hur jag ska läsa den. puss och kram

2009-07-08 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0