Smarta bomber

Måste sätta mig och köra till Vilhelmina fram och tillbaka för att lösa ut ett VISA-kort på Ica tallen!
Seriöst, fan vad drygt. 50mil för att gå på posten... ja jävlar.
Sovit 5 timmar inatt plus att man har en extrem resfeber, lägenheten ser ut som en krigszon från Kuwait under gulfkriget dvs kaotiskt, varmt så in i helvete och tvivelaktig massmedia övervakning. Har dessutom inte ett enda rent plagg att ha på mig!
Ska snart inleda min egen Desert storm och ta mig genom värmeböljan till inlandet, ska bara trycka i mig massa kaffe först.

Skönt är i alla fall att resan är bokad, papperen utskrivna, IKK fixat och jae, nu går man mest och väntar.
Ska bli fint att kunna fokusera på bloggens tilltänkta innehåll istället för att skriva en massa dravel!

Emil out.

Kommentarer
Postat av: Drama

Huva! Inte kul att sitta i en bil idag kan jag tänka mig. Själv har jag ont i huvudet och kommit hem tidigt från min sista arbetsdag på fallet

2009-06-26 @ 14:35:46
URL: http://lostontheroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägsta höjd!

2009-06-26 @ 14:54:27
Postat av: Anonym

Lägsta höjd?

2009-06-26 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0